Världens segaste morgon

Somnade alldeles för sent igår och det tog verkligen emot att gå upp i morse. Vi går alltid tillsammans och äter frukost vid halv 7, och i vanliga fall brukar alltid Matilda eller Anna komma upp och knacka hos mig eftersom att jag brukar vara segast av oss. Men idag kom ingen och när jag knackade hos Matilda och Anna var det helt knäpptyst.. Där brukar annars alltid vara världens hallå när de gör sig i ordning. Efter ett tag hör jag släpande fotsteg komma mot dörren.

Matilda öppnar dörren och står där med morgonrufs i hela håret. Hennes ord var, och jag citerar: "Oj, vi glömde visst gå upp.." Fick mig allt ett gott skratt där jag stod ;) Så ja, ni kan räkna ut själva hur pigga vi är idag!



KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0