Varför valde jag Plönninge?

Från första början var de nog att Annas  syster berättade  om de lite, då man tyckte de lätt rätt soft att bo som man gjorde och ha med hästen, men först var de inte alls meningen jag skulle börjat där  då jag valt entreprenör i Mark, men ångrade mig i sista sekund.

Som jag tycker var riktigt bra att jag gjorde, Plönninge  är perfekt för oss som har egen häst, man hinner med dom och kan ge dom den tid  dom behöver då vi har tillgång till 2 ridhus  och 1 stor paddock, terräng och galoppbana, fina skogar att rida i.

Även  att vi får göra läxor och sånt på lektionerna, jag som är jävligt skoltrött är de ju perfekt för har inte jätte mycket plugg. Och de bästa är ju att bo på internatet man har lärt känna så jävla mycket folk  och  man har så himla kul. Lärt värt att gå på denna skolan. Kommer bli 3 år jag kommer minnas. Ska ta vara på tiden jag har kvar.


anna och jag  ( hon jag bor med)


mitt goa gäng ;)


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0