Tisdagen snart över

Jaha, då var denna dagen snart över. Hemskt vad dagarna går fort! Min dag har bjudit på en lektion samhällskunskap, en med projekt och företande sen lunch och efter det kemiprov och därefter fysik. Jag går ju NV så en dag i veckan har jag fysik och kemi medan de andra i vår klass som inte läser NV har ridning och sådär på Fjellaregård. Alltså missar vi en del ridning, men det gör faktiskt inte mig så jättemycket just nu. Har det trevligt med lilla NV-klassen som består av 6 elever, haha ;)

Mulle fick komma ut och skritta runt kyrkan idag, och vi fick sällskap av Rebecca och Nelson. Myspys! Iallafall tills vi höll på att bli överkörda.. Jävla tjockhuvuden det finns, som inte begriper att man inte kan dra förbi två hästar på en smal väg hur fort som helst.

Nu ska jag nog faktiskt borsta tänderna och krypa ner i sängen! Imorgon ringer klockan vid kvart över sex och då ska vi pallra oss mot stallet för att släppa ut hästar. Tjohooooo!

KOMMENTARER
NAMN: Maria - mamma till Liam ☆

ja dagarna går verkligen fort!

2011-11-30 @ 09:20:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0