Sugen på ny design?

Jag gör mer än gärna bloggdesigner åt andra. Jag gör det gratis och det enda jag vill ha för det är att jag får lägga in mitt namn på headern, en länk i menyn och att bli länkad i ett inlägg.

Behöver inte vara en hästblogg som söker design - gör åt alla kategorier och personer. Gör efter dina önskemål eller egen kreativitet om så önskas. Är långt ifrån fullärd men kan ändå grunderna i både photoshop och kodning ganska bra. Självklart lär jag mig ju också hela tiden!

I en design ingår:
Header
Kodning

Och sen kan jag fixa andra grejer efter önskemål, så som en personlig bild i menyn, signatur bild till inlägg och så vidare, efter dina önskemål helt enkelt! :)

Så är ni sugna på en ny bloggdesign? Skicka då ett mejl till [email protected] eller skriv till mig på Facebook, Rebecca Axelsson.

Här är några exempel på designer som jag gjort nyligen:
Emelie Jansson
Plönningetid
Matilda Andreasson
Min andra blogg


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0