Första advent

Tycker ni inte att tiden har gått fruktansvärt fort i år? Det känns som igår man packade ihop alla sina grejer och flyttade ut till Plönninge efter sommarlovet, och nu är det bara tre skolveckor kvar!? Vi har snart gått halva vår tid på gymnasiet.

Vill bara säga en sak till våra läsare, och det är: TA VARA PÅ TIDEN! Utnyttja varje dag till fullo - njut av dina dagar. Ha så roligt du bara kan och lev livet. Livet kommer bara en gång och det går inte i repris. Välj inte alltid att göra det som känns bekvämt eller tryggt - våga bryta ett mönster och kasta dig in i en utmaning.

Gymnasiet kommer för många vara en tid som är den bästa i livet. Jag tror Plönninge kommer vara min, men just nu känns det som att jag slösar bort tiden. Det känns som att jag alltid är den där mesen som väljer de trygga alternativen - men nej, det ska det bli slut på! Så detsamma säger jag till ER, våga leva livet!


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0