En lördag på Plönninge

Klockan är kvart i tolv och nu börjar min dag.. Har diskat och gjort lite andra såna saker som är tråkiga men obligatoriska när man bor på ett internat. Nu ska jag snart dra mig till stallet för att rida Mulle lite i ridhuset tänkte jag, inte så länge och bara lite jogging då jag inte känner mig helt hundra. Kommer åka hem i eftermiddag också, men har hittat en snäll tjej som tar hand om Mulle och rider honom lite imorgon med. Tur att man har snälla klass/stallkompisar! :)

På måndag är vi lediga eftersom att det är studiedag, så jag får se om jag åker hit på söndag eller måndag, Mulle har ju barnvakt i vilket fall som. Tänkte försöka på lite av ridningen idag filmad, vi får se helt enkelt. Vi har laddat med en hel del tidsinställda inlägg idag, så vänta er uppdatering! :D

Förresten, grymt att statistiken ändå varit uppgående hela tiden hittills, fortsätt så! :)




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0