Ansökt

Idag har jag gjort något ganska häftigt måste jag säga.. Är fortfarande lite chockad själv över att jag faktiskt gjorde det. Jag har nämligen lämnat in en asnökan om en praktikplats.. Vart? Jo, in California U S A! Hur grymt? Rätt fett..

På Plönninge har vi möjlighet att åka på praktik utomlands, och det är alltid ett par stycken som gör det varje år. Så nu är det bara att vänta och se om jag har turen att få åka i år. Vet fortfarande inte om jag vågar riktigt. Grymt skulle det vara iallafall!


Bilder på High Meadow Ranch som ligger i Santa Barbara, Kalifornien.

KOMMENTARER
NAMN: Cornelia Weber

Varför söker du inte en egen praktikplats då, till exempel hos en ryttare/ranch eller något i USA då? Då vet du ju att du kommer få den! :)

2011-11-25 @ 10:56:42
URL: http://corneliaweber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0