Dec. 3, 2011

Dagen har  spenderats med Alicia och Rebecca, vi  var inne i Halmstad köpte lite julklappar sen när vi skulle köpa presentkort på biosalongen så  säger jag och Alicia, kan vi inte kolla  på bio  så 5  min innan bio börjar beställde vi biljetter. Blev att vi kollade på Breaking Dawn. Faktiskt rätt bra men  inte riktigt så bra som jag förväntat mig.

Rebecca och jag red även våra fin pollari  ridhuset idag, vi hoppade studs  och en linje  med vattenmatta  under  de ena räcket. Danny var så himla  fin när jag värmde han då jag red på en 8 gjorde byten  han gjorde as fina lugna byten och  gick i lugn samlad galopp, kanske ska filma ngn gång när jag rider dressyr.

Iallfall  han hoppade lika bra var lugn men blev ganska trött efter han hoppat studsen.

Nu har vi precis ätit  mat och även frukt som vi haft choklad till så himla gott och mysigt. Nu ligger vi trötta  och blir nog att kolla film snart.

Mitt hjärta ♥




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
KOM IHÅG?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0